THOR 3D

hari nie satu MAY 2011 merupakan hari perkerja bagi semua umat perkerja kecuali aku wakakakkah... aku bukan nak cerita pasal hari pekerja tapi aku nak bercerita tentang apa yang aku buat hari ini di masa lapang... so kawan aku ajak lah tengok wayang hari nie... nak tengok FAST AND FURIOUS 5... sekali nak pegi tengok tiket... cerita tue macam kerepek panas abis tiket dijual FAST SELLING TIKET! hahaha same dengan name cerita die... so pergilah tengok cerita THOR.. tapi 3D, kawan aku first time nak tengok in 3D so die agak teruja skitlah.. dan berlari2 keriangan masuk ke panggung wayang awal gile... hehehe...

cerita nie memang agak best dan aku boleh bagi 7 bintang sebab nampak keslumberan pelakon utama nya yang penuh dengan aksi2 yang selalu kite lihat dalam movie2 Marvel comic sebelum ini... so korang yang berminat sila pergi tengok movie nie... tak membazir pun duit anda hehehe!

Trivia from the movie!
Brad Pitt itu dikhabarkan untuk peranan Thor; Channing Tatum dan WWE Paul Levesque (a.k.a Triple H) turut dipertimbangkan untuk peranan itu, Daniel Craig adalah pilihan pertama, dan Charlie Hunnam, Tom Hiddleston, Alexander Skarsgård, Liam Hemsworth dan Joel Kinnaman diuji untuk peranan, tapi akhirnya adik Liam Chris Hemsworth mendapat bahagian.

1 comment

Mambang Terbang said...

mambang da singgah dan follow tuan rumah ni...klau rajin2 dtg la singgah dan follow mambang lak yee :)

http://violencexx.blogspot.com/