Life as we know it

Filem nie walaupun dari tahun lepas, tapi lepas layan bluray die.. memang agak berlainan dari apa yang aku fikirkan untuk romantik komedi.. katherine heigl dan Josh Duhamel membawa watak comedi dan sedih secara berkesan... *walaupun watak Josh duhamel dalam movie transformer agak serious tapi dalam cerita nie watak beliau agak bersahaja..

Ceritanya bermula bila holly lakonan katherine heigl di temukan bersama dengan seorang lelaki yang rugged Eric messer lakonan Josh Duhamel yang merupakan seorang lelaki yang mempunyai segalanya dari rupa, perwatakan yang menjadi idaman wanita.

Tetapi pertemuan mereka menjadi titik tolak yang lebih intim apabila dua sahabat mereka yang telah menemui ajal disebabkan kemalangan meninggalkan anak mereka di bawah jagaan pasangan ini.. jadi apa yang akan terjadi seterusnya? anda kena menonton cerita nie.. memang best kalau nak tengok movie nie sambil makan nasi lemak hahaha sebab lebih effect laparnya hehee.. aku bagi 7 bintang sebab cerita nie boleh katekan bukan ape yang aku yang harapkan dalam cerita komedi romantic yang selalunya monotonous dan meleret2..

So kalau nak ajak member2 yang suka jiwang2 dan nak stock drama yang memang tak disangka2 wajib tonton cerita nie! SELAMAT MENANGIS!

No comments