FMTS 2/2011/2012 UNISEL


Buat pertama kalinya dan mungkin yang terakhir untuk aku adalah untuk join jadi fasilitator di UNISEL! hehehe... bangga jap *letak tangan kat dada sambil tengok langit!.

Aku pun tak sangka sebenarnya dapat.. sebab tak mengharapkan sangat tapi alhamdullilah dapat jugak! syukur2! dapat timba pengalaman untuk jadi fasilitator kat UNISEL (caplock terus bangga!)

Teringat zaman muda2 dulu masa first time masuk unisel.. kena buli dengan fasilitator, masa tue nak pegi komplex sukan unisel a.k.a IPIS, so die kate suruh cari sendiri.. aku carilah sendiri.. last aku tengok ade bangunan besar nie rupa cam stadium.. hahaha.. ape lagi!!!! PEGI TERUS TANPA BANYAK FIKIR! last2 masuk dalam tanye akak kat kaunter.. akak mana padang, die kate INI LIBRARY DIK! waaaaaaaaaaaaaaaa! fuhhhhh itu lahh first time orientasi.. tapi sekarang aku salah seorang dari mereka2 yang hebat ini..

nak perkenalkan ahli2 biro aku.. yaituuu ahli biro PENDAFTARAN.. hehee dari kiri adalah aku, sebagai ketua biro pendaftaran yang time muka dalam gambar nie macam budak kecik je perangai... next is hazim.. die nie budak kpop.. the end.. haha.. next is Ahmed al-salami, beliau merupakan penasihat untuk biro kitaorang dan salah seorang ahli majlis perwakilan pelajar unisel dan berasal abu dhabi.. next is wan.. wan nie time mula2 kenal pendiam tapi sekarang alhamdullilah dah banyak mulut n happy budaknya.. next is ecah!, hahaha die nie suka senyum n gelak dan pending sampai aku sendiri terikot die pending gak beliau adalah antara senior fasi yang pernah menjaga aku time aku mula2 masuk ijazah dulu.. pastuuu kita ada atiqah!!!.. die nie setiausaha aku, yang best kalau dengar die cakap english ade slang perak, terus jadi peraglish hehe.. selepas itu kite lastkan sekali dengan yat! merupakan ahli yang terakhir dan terkecik dalam group hahaha.. die ambil same course dengan aku so atleast ade seorang boleh jugak nak explain kat penasihat kitaorang selain aku.. so there we are BIRO PENDAFTARAN!

DOAKAN KAMI BERJAYA DALAM FMTS INI RAKAN2 insyaAllah..

6 comments

Anonymous said...

awat gambar kena kepit? hihihi.. seronok kan jadi fasi.. i pon rindu.. =)

-kis-

Johari sulaiman said...

terlekat kat tengah2 haishhh =,=

Anonymous said...

okayy.. now dah better.. hehe.. u still kat unisel ke? tak jalan2 damansara? =P

-kis-

Johari sulaiman said...

okayy.. still kat unisel lahh... takde masa nak jalan2 kat damansara, nanti insyaAllah ade masa baru pegi damansara

Anonymous said...

i see.. nanti dtg damansara roger2 la ye.. =)

-kis-

Johari sulaiman said...

insyaAllah2 boleh2 jgn risau... akan roger anda ;)