Lama tak Tulis kat blog nie..

Lama betul tak tulis kat blog nie.. busy memanjang.. macam2 benda aku nak cerita.. tapi tak boleh nak cerita dalam satu post sebab nanti panjang nak mampus.. so aku story part by part.. this goes...

baru2 nie berakhir sudah pratikal sebagai guru bahasa inggeris di Sekolah Menengah Sultan Sulaiman Shah.. boleh lah tahan mengajar kat situ.. cuma budak2 kat situ macam gengster... sekolah pun jenis ghetto mana tak budak2nya gengster tapi dalam2 gengster diorang masih menghormati cikgu2..

Alaa.. aku time belajar kat sekolah dulu perangai tak semengah manenya.. sama je.. harap nama je pengawas tapi ponteng sekolah, melawan cikgu apa semua.. entah camne aku boleh menampak jadi cikgu.. kawan2 seuniversity kate muka aku muka cikgu.. celah mana entah muka cikgu.. dah abis comel nie diorang kate skema macam cikgu..

anyway bersyukur kerana berakhir sudahh pratikal dan tinggal satu semester lagi untuk bergelar pelajar.. so aku nak ambil peluang itu untuk have fun sambil belajar.. taknak stress dan terseksa sebab dah nak abis.. slow benor aku belajar sebab lama sangat kat degree.. dua tahun setengah degree.. damn lama tue.. 5 tahun belajar dari diploma..

So this goes to my beautiful life.. Cheers..


No comments