Berhabuk... 2018..




5 tahun berlalu.. entah orang baca ke tidak blog aku nih.. last post aku dulu pun 5 tahun lepas masa tuh umur 26 dan sekarang sudah berumur 31 tahun.. how time flies dan everything changes.. dulu nak upload gambar kat facebook dan blog je, sekarang zaman hipster ada instagram hehe,  aku sudah pun berkahwin dan dikurniakan seorang anak lelaki yang comel, allhamdulillah hidup bahagia dan semoga berterusan, aku rasa macam nak start balik berblogging, walaupun takde benda sangat nak berblog tapi nak cuba semula, tarik balik kreativiti yang ada di minda, cuma nak cari idea dan rumusan untuk blog aku.. it will be a good start for 2018.. dari berhabuk aku lap balik dan bersihkan blog aku hehe.. stay tuned guys! siapa2 yg rindukan baca blog aku, komen2 lah dibawah ya!

No comments