Kelakar


bila fikirkan balik.... yelah kita nie manusia... cakap tak serupa bikin... bila kate aku tak mengharapkan simpati dari sesiapa... then bukan main meminta2 dan menunjuk2 simpati pada sesiapa.. Ego sungguh manusia nie.. kadang2 aku terfikirkan jugak.. di mana silapnya.. kalau aku sendiri la contohnya ada buat silap.. aku mengaku silap aku... tapi adelah hamba Allah nie yang aku kenal dulu.. buat silap pastu taknak ngaku depan aku sebab beranggapan dia benar dan aku salah.. pegi heboh pada kawan2 die yang aku nie bersalah dan die tue macam SAINT sangat.. Suci sangat.. of course la aku akan di pandang hina oleh kawan die TAPI ADA AKU KISAH?.. padahal dia sendiri yang buat silap dengan aku takde plak aku sibuk2 pegi heboh pada orang.. tak payah tunjuk diri tue baik kalau sekadar hanya manusia dan bukan malaikat.. sedarlah... kau sendiri yang buat keputusan macam tue bukan aku... kau sendiri tahu ape yang aku buat, merayu... kau sendiri yang letak diri kau sebagai "kawan" dan bukan itu yang aku nak.. buat ape kau nak pegi heboh2 kate yang aku nie teruk sampai tahap macam tue.. sorry to say.. kau bukan lah sebaik yang aku sangka, walaupun aku tahu aku taklah sebaik mana tapi atleast aku mengaku.. dah akhirnya aku rase lega dan sebab itu aku pergi meninggalkan mu secara baik tanpa dendam atau kebenciaan kawanku...

pertama kali aku meluahkan tidak puas hati dalam blog nie.. sebab aku dah malas nak amik tahu lagi biarlah benda nie berakhir kat sini tanpa sebarang lagi spekulasi yang tiada penghujung

2 comments

Anonymous said...

aku tak tahu apa yang kau nak sampaikan sbenarnya tapi aku suka dengan post ni sebab kau kedengaran jujur. haha peace bro !

Johari sulaiman said...

nie luahan hati pada manusia yg aku kenal (adelah perempuan tue)

thanks! nak cakap bro ke babe tak tahu sebab anonymous