Welcome Readers!

Nama ku Johari atau lebih akrab di panggil joe, aku seorang yang openminded dan simple. blog ini adalah tempat ku meluahkan isi hati, segala apa sahaja yang terlintas di alam semesta serta minda ku dan ia mengunakan bahasa rojak bercampur english dan saya juga tidak mahir berbahasa inggeris jadi maaf jika ade tersilap. saya berharap jika ada apa-apa opinion boleh comment dibawah, Nice to meet you all.. hope you enjoy reading my blog!

WARNING: blog ini adalah untuk openminded peoples

rajin

i rajin main gitar

i rajin dengar lagu

i rajin online

i rajin baca buku

i rajin garu2 badan i

i rajin tidur

i rajin berdengkur

i rajin wat gile

i rajin gelak2

i rajin sms2 orang

i rajin call orang

orang lain rajin call i walaupun jenis yang duduk jauh benua lain tak reti bahasa betul dah tahu sane siang dan malaysia malam tapi call i jugak tapi i jawap jugak lah sian die international call jauh

i rajin bergaduh dengan kucing

kucing i rajin kaco i

i rajin main lighter

i rajin isap rokok

i rajin wat bodoh je

i rajin buli kawan2 girl i

i rajin kaco orang

i rajin wat muka macam takde perasaan

i rajin mengorat tapi tak dapat pun tapi bila tak mengorat ade plak yang bagi nombor phone ape ag i sms lah hehehe

i rajin telefon my mum sebab anak manja

i rajin mengaku i anak manja

i rajin pegang perut kucing i

i rajin tengok langit, bulan, bintang, kucing tengah mengorat kucing betina

i rajin travel.. nak travel seluruh dunia

i rajin nak wat ape je yang orang rajin taknak buat tapi nak buat tapi tak sangka buat2 rajin

i rajin kalau i rase rajin tapi i pemalas sebenarnya........

p:s aku bosan sebenarnya so aku buat post ini heheheh rajin kan saya?

Labels:
0 Responses
Related Posts with Thumbnails