Welcome Readers!

Nama ku Johari atau lebih akrab di panggil joe, aku seorang yang openminded dan simple. blog ini adalah tempat ku meluahkan isi hati, segala apa sahaja yang terlintas di alam semesta serta minda ku dan ia mengunakan bahasa rojak bercampur english dan saya juga tidak mahir berbahasa inggeris jadi maaf jika ade tersilap. saya berharap jika ada apa-apa opinion boleh comment dibawah, Nice to meet you all.. hope you enjoy reading my blog!

WARNING: blog ini adalah untuk openminded peoples

AKHIRNYA AKU CONVO hehehehehe

aku happy semalam aku dapat convo!!!! yeahhhhh!!!!! semangat nak meneruskan belajar aku ke peringkat yang lebih..lebih tinggi.. terima kasih pada mak cik dan pak cik aku yang sudi datang jauh hanya nak tengok anak saudara die convo walaupun mak n ayah aku tak dapat hadir sebab menunaikan haji.. tapi yang penting buah hati aku datang bagi bunga dan teddy bear!!!! i love u baby!
Labels:
5 Responses
  1. wantie Says:

    tahniah... berjaya akhirnya setelah berhempas pulas.



  2. wantie:

    tq!!!!!

    snorita zatty:

    tq!!!!!!



  3. fussy messy!
    thank you!!!!


Related Posts with Thumbnails