Tips untuk mendapat pasangan yang Anda minati atau anda suka

jika anda mencari diri anda dalam keperluan berpasangan atau persahabatan, tetapi tidak boleh bercinta, kerana alasan tertentu, jangan berkecil hati. Anda mungkin telah menemui banyak cara untuk mendapatkan pasangan tapi semuanya tidak menjadi.. harap anda tidak akan mengalami masalah, atau kesusahan selepas ini insyaAllah


Baca Tips di bawah untuk mendapat pasangan yang anda minati atau anda suka..

Kemas dan rapi
Peraturan nombor satu adalah untuk mencari yang terbaik, khususnya pada date pertama anda. Jika anda berpakaian lusuh, atau berbau yang busuk, mendapatkan pasangan akan menjadi seperti berjalan di atas air - mustahil. Anda tidak perlu mempunyai pakaian mewah atau berjenama, tapi mengenakan sesuatu yang Anda merasa selesa memakai, dan jangan cuba terlalu ketara untuk menunjukkan diri anda seperti seorang artis, simple is better bergantung kepada seseorang. Juga, jangan lupa untuk menunjuk good impression pada pasangan anda..

Kumpulan social

tingkatkan lingkaran sosial. Pergi ke tempat anda tidak pernah kunjungi sebelum ini, dan pastikan tumpuan akan melihat anda, jika mereka dapat melihat anda. Jangan merasa malu untuk berinteraksi , dan bergaul dengan mereka.

Pengetahuan
Baca lebih banyak buku dan tonton ape jua dokumentari dan lain2. Semakin banyak yang anda tahu tentang sesuatu, semakin mudah untuk memulakan perbualan.

Jadi seorang yang sopan dan santun
Kesatrian tidak akan mati, hanya karakter telah berubah. Jadi seorang yang sopan, dan hindari perbualaan yang tidak mempunya daya tarikan, dan terlalu banyak menggunakan slang.


Tidak Terlalu Agresif
Apa pun yang berlaku, jangan terlalu agresif atau tegas. Anda harus memberikan ruang kepada pasangan anda atau seseorang yg anda minati, dan tidak membuatnya merasa macam terkurung dengan kehadiran anda. Beri dia kebebasan untuk memilih siapa dia ingin menghabiskan waktu bersama.

Memahami si die
Yang paling penting adalah untuk menjadi seorang pendengar yang terbaik, dan mengambil minat dalam apa yang dikatakannya. Anda mungkin seorang ahli fizik pemenang Nobel, atau Crocodile Dundee tetapi jika anda gagal untuk mendengar dia, anda hanya akan tampil sebagai seorang egois.


berikan kepercayaan dan keikhlasan
Pastikan bahawa dia tahu siapa diri anda sebenarnya, dan apa yang dia akan mendapatkan jika dia memilih untuk bersama anda. Jangan biarkan dia tidak yakin dengan anda

Ambil hati keluarga dan rakan2 mereka

Untuk memiliki mereka.. anda harus mengambil hati ahli keluarga dan rakan2 mereka.. jangan terlalu merahsia hubungan anda dengan keluarga atau rakan2 mereka.. berkenalan dengan mereka dan tunjukkan bahawa anda serious untuk memiliki si dia

Pujian
Jangan lupa untuk memujinya dengan cara-cara bagus dan menarik. Setiap pasangan mencintai seorang yang menghargai dirinya.

Jadi seseorang yang misteri
Jangan mendedahkan diri anda terlalu banyak dan terlalu cepat.jadikan diri anda seorang yang misteri dah sepontan dengan si dia. Jangan biarkan situasi menjadi membosankan.

Senyum
Terakhir, ingatlah bahawa tidak ada yang berkesan tanpa senyuman riang. melalui kekuatan senyum mempesonakan, dan melihat bagaimana ia mampu mencairkan seseorang hehe.

Jika tips ini tidak berfungsi untuk anda, jangan hilang harapan. Jadi seorang yang positif, dan memiliki iman yang teguh bahawa anda akan menemui orang yang tepat pada waktunya. Tiada gunanya terburu-buru dalam suatu hubungan, saya berharap anda Berjaya mengorat pasangan anda hehehe!

2 comments

wida said...

erm..why u xbole wat maca u berikan tip kat org ..he..he..kelakar la u..jgn terlalu memilih sagt dlm hidup ni...

Johari sulaiman said...

hahahahahahahahaha! i tak memilih sebab tue i buat camne.. haishhhh