Blogger Berperang!

Bila aku masuk facebook.. adela terbaca status satu kawan facebook aku nie bergaduh dengan minah mane entah mengatakan die copyright blog kawan aku nie, siap berperang2 lagi posting dalam blog mereka.. bergaduh sana sini.. ayat berperang.. macam2 la keluar.. aku sebenarnya malas nak amik tahu tapi kalau boleh.. jangan lah ashik posting benda yang same sampai berlarutan tanpa henti.. tak syok jugak yang membaca.. nanti pembaca tengok aishhhh.. takde benda lain ke nak cerita hehe.. memang la blog anda adalah tentang hidup anda dan privasi anda tapi ia juga tatapan untuk semua juga kan? aku memang tak layak nak cakap apa2.. nanti korang cakap aku nie sibuk jaga tepi kain orang.. so aku berhenti je setakat nie.. renung2 la..

2 comments

MiloMasihPanas said...

hehehe.. macam2.... pasal post pom leh gaduh..

latest entri, ♥♥aku nak kembali kezaman kanak-kanak♥♥

Johari sulaiman said...

tahu takpe milo panas.. itu pun mau gaduh.. budak2 kecik.. memang cmtu ;p