Super 8 was awesome!

hari sabtu 25hb jun 2011 akhirnya.... aku dapat jugak menonton Super 8.. aku menunggu movie tue selama 3 tahun dari 2009... kalau di ikutkan dari post aku yang lepas tentang kL gengster korang mesti terbaca part time tue aku sebenarnya nak tengok super 8 tapi penuh.. hari nie aku berjaya! hahahaha dah la tue kawan aku belanja plak tue, HAPPY AKU!..

memang tak di jangka movie super 8 membawa kite balik ke zaman2 special effects mula bertapak memang terkenang sebab movie tersebut di buat berdasarkan latar belakang 70 dan 80 an.. teringat plak aku cerita E.T arahan steven spielberg.. tapi yang ironi nya die merupakan executive producer untuk movie Super 8 hehehe..

Sebelum apa2 aku nak warning SPOILER!... cerita die berdasarkan apa yg terakam di dalam camera recorder super 8 tue.. jadi kalau korang nak tahu ape benda sebenarnya yang telah terakam tue.. TENGOK WAYANG! hahahahahahhaa Gotcha!

visit their official website
www.super8-movie.com/

No comments