Welcome Readers!

Nama ku Johari atau lebih akrab di panggil joe, aku seorang yang openminded dan simple. blog ini adalah tempat ku meluahkan isi hati, segala apa sahaja yang terlintas di alam semesta serta minda ku dan ia mengunakan bahasa rojak bercampur english dan saya juga tidak mahir berbahasa inggeris jadi maaf jika ade tersilap. saya berharap jika ada apa-apa opinion boleh comment dibawah, Nice to meet you all.. hope you enjoy reading my blog!

WARNING: blog ini adalah untuk openminded peoples

List Tempat2 vacation yang aku akan pergi!

Ini adalah list tempat vacation yang akan aku pergi sebelum umur aku 50 tahun
  • USA (maybe umur 27 tahun)
  • Australia (January 2011 bersama family)
  • Singapore (julai 2010)
  • Bangkok (november 2010)
  • Makkah (bila aku dah kerja umur 26 nak apply haji dengan tabung haji!)
  • New zealand (maybe 28 tahun)
  • Instanbul (maybe 28 tahun)
  • Dubai (honeymoon)
  • Canada (maybe 27 tahun)
  • Japan (maybe 28 tahun dengan isteri)
  • Malaysia (sarawak je aku tak pergi negeri yang lain semua dah pergi)
  • Paris (Honeymoon)
  • London & United Kingdom (maybe 29 tahun)
korang nak pergi tempat vacation mane yang best?
Labels:
2 Responses
  1. HaWa Says:

    Nak balik kampung di Sarawak!

    Hujan emas di sini buat HaWa sakit kepala.. Baik lagi rasa hujan batu di tempat sendiri. Sekurang-kurangnya boleh claim itu tanah tumpah darah kita..

    Lebih enak berpijak di bumi sendiri bak kata watak dalam novel yang HaWa sedang siapkan..



Related Posts with Thumbnails