List Tempat2 vacation yang aku akan pergi!

Ini adalah list tempat vacation yang akan aku pergi sebelum umur aku 50 tahun
  • USA (maybe umur 27 tahun)
  • Australia (January 2011 bersama family)
  • Singapore (julai 2010)
  • Bangkok (november 2010)
  • Makkah (bila aku dah kerja umur 26 nak apply haji dengan tabung haji!)
  • New zealand (maybe 28 tahun)
  • Instanbul (maybe 28 tahun)
  • Dubai (honeymoon)
  • Canada (maybe 27 tahun)
  • Japan (maybe 28 tahun dengan isteri)
  • Malaysia (sarawak je aku tak pergi negeri yang lain semua dah pergi)
  • Paris (Honeymoon)
  • London & United Kingdom (maybe 29 tahun)
korang nak pergi tempat vacation mane yang best?

2 comments

YoshaMaDa said...

Nak balik kampung di Sarawak!

Hujan emas di sini buat HaWa sakit kepala.. Baik lagi rasa hujan batu di tempat sendiri. Sekurang-kurangnya boleh claim itu tanah tumpah darah kita..

Lebih enak berpijak di bumi sendiri bak kata watak dalam novel yang HaWa sedang siapkan..

Johari sulaiman said...

hehehehe betul tue hawa